Bc. Karolína Lukašíková

Master's thesis

Blog jako nástroj budování značky XY

The Blog as a Tool of Brand Building of YX
Abstract:
Diplomová práce zkoumá blog jako nástroj budování značky. Teoretická část práce vysvětluje termíny budování značky, komunikační mix, online marketing se zaměřením na obsahový marketing a blog jako takový. Praktická část se věnuje analýze stávajícího blogu knižního nakladatelství. Na základě závěrů analýzy je v projektové části navržena nová komunikační strategie blogu.
Abstract:
The thesis examines the blog as a brand building tool. The theoretical part of the thesis explains the terms brand building, communication mix, online marketing with a focus on content marketing and the blog. The practical part is devoted to the analysis of the existing book publishing blog. Based on the conclusions of the analysis, a new communication strategy of the blog is proposed in the project …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Lukašíková, Karolína. Blog jako nástroj budování značky XY. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe