Propagace knihoven a komunikace s uživatelem na Facebooku – Bc. Olga Biernátová
Bc. Olga Biernátová
Master's thesis
Propagace knihoven a komunikace s uživatelem na Facebooku
Library advertising and communication with their users on Facebook
Anotácia:
Diplomová práce „Propagace knihoven a komunikace s uživatelem na Facebooku“ pojednává o možnostech marketingu a PR v prostředí Facebooku i dalších sociálních médií. Práce se skládá ze 4 částí. První část se zabývá internetovým marketingem obecně, jsou zde nastíněny základní zásady copywritingu a představeny také možnosti a nástroje pro analýzu a monitoring. Druhá část je již konkrétněji zaměřena na …viacAbstract:
Thesis titled "Library advertising and communication with their users on Facebook" deals with marketing and PR possibilities in the environment of Facebook and other social media. The thesis is divided into 4 parts. The first part deals with internet marketing in general with basic copywriting principles outlined and analysis and monitoring possibilities and tools introduced. The second part is more …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nrp4f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2010
- Vedúci: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum informačního chování, postojů k open acess a publikačního chování akademických pracovníků Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Dagmar Šiková -
Interpretácia osobnosti značky: Prípadová štúdia so zameraním na knižnicu Univerzity Tomáše Bati v Zlíne
Matúš Hrušovský -
Plán rozvoje sportu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně na období let 2021-2025
Markéta Kolajová -
Analýza kvality života ve Zlíně očima studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Eliška Volná -
Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Marcela Krejčí -
Efektivita komunikace v rámci sociálních sítí Univerzity Tomáše Bati
Nikola Szentkirályiová -
Využití vozidel při výrobě audiovizuálního díla na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně Fakultě multimediálních komunikací
Oliver Jati -
Self-management studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Kristýna Michalíková