Komunikace jako nástroj motivace a hodnocení studentů – Mgr. et Mgr. Hana Hanusová
Mgr. et Mgr. Hana Hanusová
Bakalářská práce
Komunikace jako nástroj motivace a hodnocení studentů
Using communication as a tool for motivatation and evaluation of students
Anotace:
Tato práce se věnuje možnostem motivace žáků prostřednictvím pedagogické komunikace a vhodného hodnocení. Teoretická část je věnovaná třem klíčovým oblastem. Pedagogické komunikaci - jejím předpokladům, zásadám, ale i úskalím. I v teoretické části jsou jednotlivé obecné příklady převáděné na pedagogickou činnost. Druhou oblastí je hodnocení. Srovnává přínosy a nevýhody klasifikace známkou a slovního …víceAbstract:
This work deals with different models for student motivation and evaluation through pedagogical communication. The theoretical part focuses on three key areas. The first area is pedagogical communication—its principles, tenets, and shortcomings. Each theoretical example is linked to practical application. The second part, which focuses on evaluation, speaks about the benefits and disadvantages of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pg5kf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2010
- Vedoucí: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Pavel Konupčík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Zpětná vazba na výběrové řízení od uchazečů očima personalistek
Pavla Kříčková -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Monika Hilenková -
Kontrolní procesy a jejich zpětná vazba ve veřejném sektoru
Petr Holan -
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
Karolína Matějková -
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Patricia Böhmová -
Zpětná vazba jako nástroj marketingového řízení
Iva Kážová -
The Relationship Between Evaluation and Motivation of the Learner
Markéta Krejčová -
Hodnocení a odměňování zaměstnanců konkrétního podniku
Ivana Slobodová