Mgr. et Mgr. Hana Hanusová

Bakalářská práce

Komunikace jako nástroj motivace a hodnocení studentů

Using communication as a tool for motivatation and evaluation of students
Anotace:
Tato práce se věnuje možnostem motivace žáků prostřednictvím pedagogické komunikace a vhodného hodnocení. Teoretická část je věnovaná třem klíčovým oblastem. Pedagogické komunikaci - jejím předpokladům, zásadám, ale i úskalím. I v teoretické části jsou jednotlivé obecné příklady převáděné na pedagogickou činnost. Druhou oblastí je hodnocení. Srovnává přínosy a nevýhody klasifikace známkou a slovního …více
Abstract:
This work deals with different models for student motivation and evaluation through pedagogical communication. The theoretical part focuses on three key areas. The first area is pedagogical communication—its principles, tenets, and shortcomings. Each theoretical example is linked to practical application. The second part, which focuses on evaluation, speaks about the benefits and disadvantages of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
  • Oponent: PaedDr. Pavel Konupčík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování