20 let vývoje marketingové komunikace v ČR 1989-2010 – Bc. Lucie Vavřínová
Bc. Lucie Vavřínová
Diplomová práce
20 let vývoje marketingové komunikace v ČR 1989-2010
20 years of development marketing communication in the Czech Republic in 1989-2010
Anotace:
Práce se zabývá vývojem marketingové komunikace v ČR v letech 1989-2010. Snaží se odpovědět na otázky, jakými významnými změnami prošla marketingová komunikace v ČR a jaké zásadní změny proběhly v oblasti asociací v tomto období. Je zde uveden také vývoj odborných časopisů a odborné literatury a v jejím závěru je pohled na možné perspektivy vývoje marketingové komunikace.Abstract:
The work deals with the development of marketing communication in the Czech Republic in the years 1989-2010. It tries to answer questions such significant changes undergone marketing communication in the Czech Republic and what major changes have taken place in the Association during this period. Here there is also the development of scholarly journals and professional literature and in the end it …víceKlíčová slova
Marketing reklama marketingová komunikace psychologie reklamy zákazník cílová skupina Asociace komunikačních agentur Asociace českých reklamních agentur a marketingové organizace Rada pro reklamu odborný časopis Marketing Media odborný časopis Strategie. Marketing advertising marketing communications advertising psychology customer target group the Association of Communication Agencies Association of Czech Advertising Agencies and Marketing organization The Advertising Council a professional journal Media Marketing a journal Strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vb0h5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
Natálie Hofmanová -
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova -
Advertising in Lingua Franca: English Versions of Czech University Web Sites
Barbora ŠEBESTOVÁ -
Discourse Analysis of Job Advertising in Czech and English Ad Papers
Renata Náhlíková -
Asociace náhradních rodin v Moravských Budějovicích aneb Nejsme sami
Jana Vorlíčková -
Intenzivní a extenzivní faktory vývoje vybraných reklamních agentur
Tomáš Kavalír -
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
Martina Kovalová -
Významné faktory akvizice ovlivňující spokojenost zaměstnanců a managementu reklamních agentur
Kristina Klaudyová