Bc. Lucie Vavřínová

Diplomová práce

20 let vývoje marketingové komunikace v ČR 1989-2010

20 years of development marketing communication in the Czech Republic in 1989-2010
Anotace:
Práce se zabývá vývojem marketingové komunikace v ČR v letech 1989-2010. Snaží se odpovědět na otázky, jakými významnými změnami prošla marketingová komunikace v ČR a jaké zásadní změny proběhly v oblasti asociací v tomto období. Je zde uveden také vývoj odborných časopisů a odborné literatury a v jejím závěru je pohled na možné perspektivy vývoje marketingové komunikace.
Abstract:
The work deals with the development of marketing communication in the Czech Republic in the years 1989-2010. It tries to answer questions such significant changes undergone marketing communication in the Czech Republic and what major changes have taken place in the Association during this period. Here there is also the development of scholarly journals and professional literature and in the end it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní