Vývoj aplikací pro Windows Phone – Vojtěch Palkovič
Vojtěch Palkovič
Bakalářská práce
Vývoj aplikací pro Windows Phone
Windows Phone App Development
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zmapovat možností vývoje her pro operační systém Windows Phone 8/8.1 a to jak za pomocí nativních řešení od Microsoftu, tak i řešení třetích stran. Nastudovat a popsat jednu konkrétní vývojovou platformu a na ní implementovat hru.Abstract:
The objective of this bachelor thesis is to research game development on Windows Phone 8/8.1 operating system using Microsoft native solutions and 3rd party development tools.To describe one choosen game development platform and create game using this platform.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/108734
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Michal Radecký
- Oponent: Martin Němec
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba her pro Windows Phone
Lukáš Krisl -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Využití služby Michelangelo v engine Unity
Maroš Beťko -
Implementace hry jako mobilní aplikace s využitím engine UNITY
Jakub Macek