Ing. Jiří Novotný, BA (Hons)

Master's thesis

Environmentální orientace podniku jako faktor nákupního rozhodování spotřebitelů

Corporate Environmental Orientation: the factor of consumers purchase decision
Anotácia:
Cílem diplomové práce „Environmentální orientace podniku jako faktor nákupního rozhodování spotřebitelů“ je prozkoumat faktory, které vstupují do rozhodování spotřebitelů při nakupování textilního zboží, a to nejen v momentě samotného nákupu, ale i před ním (tedy ve fázi vyhledávání informací o těchto produktech či značkách). V první části je detailně popsán a vysvětlen přístup spotřebitelů v zahraničí …viac
Abstract:
The goal of this master’s thesis is to examine factors influencing consumer’s decision-making when it comes to apparel acquisition. To examine factors that influence not only during the purchase itself but also before the actual purchase. The attitude of foreign consumers is described in the literature review. The second part contains results of quantitative research and implications that come out …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedúci: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta