Environmentální orientace podniku jako faktor nákupního rozhodování spotřebitelů – Ing. Jiří Novotný, BA (Hons)
Ing. Jiří Novotný, BA (Hons)
Master's thesis
Environmentální orientace podniku jako faktor nákupního rozhodování spotřebitelů
Corporate Environmental Orientation: the factor of consumers purchase decision
Anotácia:
Cílem diplomové práce „Environmentální orientace podniku jako faktor nákupního rozhodování spotřebitelů“ je prozkoumat faktory, které vstupují do rozhodování spotřebitelů při nakupování textilního zboží, a to nejen v momentě samotného nákupu, ale i před ním (tedy ve fázi vyhledávání informací o těchto produktech či značkách). V první části je detailně popsán a vysvětlen přístup spotřebitelů v zahraničí …viacAbstract:
The goal of this master’s thesis is to examine factors influencing consumer’s decision-making when it comes to apparel acquisition. To examine factors that influence not only during the purchase itself but also before the actual purchase. The attitude of foreign consumers is described in the literature review. The second part contains results of quantitative research and implications that come out …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cqsmf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedúci: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÝ, Jiří. \textit{Environmentální orientace podniku jako faktor nákupního rozhodování spotřebitelů}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Economics and Administration. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/1skqw9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Rodina jako faktor rozhodování nákupního chování
Martin Vršecký -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová -
Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize
Andrea Ropková -
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní rozhodování
Lucie Heřmánková