Analýza využití sociálních sítí v bankovním sektoru – Marek Koželský
Marek Koželský
Diplomová práce
Analýza využití sociálních sítí v bankovním sektoru
The analysis of the use of social networks in the banking sector
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využíváním sociálních sítí v bankovním sektoru České republiky. Cílem je analýza současného stavu využívání sociálních sítí vybranými bankami a na základě této analýzy poskytnout sadu doporučení pro efektivní komunikaci a působení bank na sociálních sítích. Práce je rozdělena na čtyři hlavní části. První část diplomové práce představuje diplomové práce s podobným zaměřením …víceAbstract:
This thesis deals with the use of social networks in the banking sector of the Czech Republic. The main goal is to analyze the current state of social network usage by selected banks. According to the results of the analysis, a list with recommendations for more effective communication of banks in social network is defined. The thesis is divided into four main parts. The first one describes older thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71667
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedoucí: Zdeněk Molnár
- Oponent: Ivan Jelínek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71667
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
The Social Meanings of Abandoned Mental Hospitals. A Cultural-Sociological Analysis of Visual Culture and Social Media
Olga Kurbatova -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
Privacy and security in social media
Viktoriya Jukova -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal