Pavel Egorov

Bachelor's thesis

Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí

Influencer marketing and promotion on social networks
Abstract:
Výzkum je věnován studiu metod propagace společností na sociální síti Instagram. Vý-znam studie určuje široké používání sociálních sítí, zejména Instagramu, a to jak mezi spotřebiteli, kteří používají sociální sítě k zábavě a komunikaci, tak mezi obchodními jednotkami, které považují Instagram za platformu pro propagaci. Účelem práce je ana-lyzovat stávající metody propagace poskytované sociální sítí …more
Abstract:
The research is devoted to the study of methods of company promotion on the social network Instagram. The significance of the study determines the widespread use of so-cial networks, especially Instagram, both among consumers who use social networks for entertainment and communication, and among business units that consider Instagram to be a platform for promotion. The purpose of this work is to analyze …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ondřej Benda
  • Reader: Renata Čuhlová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.