Crisis Management on the social network Facebook – Adriana Stránská
Adriana Stránská
Diplomová práce
Crisis Management on the social network Facebook
Krizová komunikace na sociální síti Facebook
Anotace:
Cílem této práce je definování principů pro krizovou komunikaci na Facebooku. Přítomnost na sociálních sítích se stala standardní součástí propagace společností, produků či služeb. Ne všechny společnosti si však plně uvědomují veškeré aspekty přítomnosti v sociálních médiích. V případě negativních událostí hrozí díky veřejné dostupnosti všech vkládaných informací daleko větší škody než dříve. Tato …víceAbstract:
The aim of the following thesis was to create a set of principles for crisis communication on Facebook. Presence in social media has become a standard part of any promotional mix. However, not every company fully recognizes the advantages and drawbacks of this tool. Once something goes wrong, the reputation of a company can be seriously endangered. The potential harm grows, when dealing with the issue …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44197
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Jana Špačková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44197
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová