2D grafika a animace v počítačových hrách – Lukáš Kučva
Lukáš Kučva
Bakalářská práce
2D grafika a animace v počítačových hrách
2D graphics and animation in computer games
Anotace:
Videohry jsou dnes již po několika desetiletích své existence nepochybně pevnou součástí zábavního průmyslu. Není tak divu, že jejich vizuální stránka prochází neustálými inovacemi tak, aby herní světy působily co nejvíce živě a poutavě. To se samozřejmě netýká pouze her v trojrozměrném prostoru. Ba naopak, 2D hry se dnes těší stále vysoké popularitě a to hlavně na poli nezávislých titulů nebo her …víceAbstract:
Videogames nowadays are after decades of existence undoubtedly a sure part of the entertainment industry. That makes it no surprise, that their visual aspect is being constantly updated, so that the game worlds feel as much alive and engaging as possible. That obviously isn’t the case just for the 3D games. In fact, 2D games are nowadays as popular as ever, especially in the independent and mobile …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76974
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: Antonín Krist
- Oponent: Jan Bubeníček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76974
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Simulating game worlds using cellular automata
Tomáš Pagáč -
Computer Games Evidence Web-based Application
Eduard Štefan Mlynárik -
Vizualization of AI algorithms for computer games
Jan Dvořák -
Language acquisition through computer games and applications
Ondřej Šidlo -
The influence of computer games on English language proficiency
Jana Hrčková -
Narrative Structures in Selected Video Games
Olga Poživilová -
Acquisition of Language Through Commercial Offline and Online Video Games
Branislav Mišura