Dopady greenwashingu na spotřebitelské chování v oblasti udržitelnosti – Eliška Nosková
Eliška Nosková
Bakalářská práce
Dopady greenwashingu na spotřebitelské chování v oblasti udržitelnosti
The impact of greenwashing on consumer behaviour in the area of sustainability
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku greenwashingu jako nekalé obchodní praktiky zaměřené na spotřebitele v oblasti udržitelnosti. Práce zkoumá dopady greenwashingu na chování spotřebitelů, zejména na jejich důvěru, nákupní rozhodování a věrnost značce. Zároveň navrhuje možná doporučení pro účinné odhalování greenwashingu a propagaci autentické udržitelnosti prostřednictvím nových vzdělávacích …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of greenwashing as an unfair business practice targeting consumers in the area of sustainability. The thesis examines the effects of greenwashing on consumer behavior, in particular on consumer trust, purchasing decisions and brand loyalty. It also suggests possible recommendations for effective detection of greenwashing and promotion of authentic sustainability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92288
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Daniel Houska
- Oponent: Tomáš Brandejský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92288
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Vliv trendu udržitelnosti na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování
Alina Sosnytska -
Spotřebitelské chování v kontextu společenské odpovědnosti podniku
Lucie Železná -
Spotřebitelské chování v módním průmyslu
Natálie FRYDRYCHOVÁ -
Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů
Anna Kudláčková -
(Ne)udržitelnost udržitelného spotřebního chování
František Hartmann -
Udržitelné balení a chování spotřebitelů
Jana Gregarová -
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Nina Wagner