Fremdsprachenunterrichts in den ersten neun Stufen an den Schulen im Bezirk Zlin – Bc. Ondřej Koňařík
Bc. Ondřej Koňařík
Diplomová práce
Fremdsprachenunterrichts in den ersten neun Stufen an den Schulen im Bezirk Zlin
Foreign language teaching in the first nine grades at the schools in Zlin district
Abstract:
The submitted thesis focuses the problem of foreign languages education at elementary schools in the Czech Republic and compares the actual situation with the general tendency to introduce teaching of two foreign languages within the EU – i.e. English and one another language, stressing and preferring mainly the languages of neighbouring countries. You do not have to take a close look at the map to …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou výuky cizích jazyků na základních školách v České republice a porovnává její aktuální stav s obecnou tendencí prosazovat v rámci Evropské unie výuku dvou cizích jazyků, a sice anglického a jednoho dalšího, s důrazem na jazyky sousedních zemí. Podíváme-li se na mapu, zjistíme, že dva z našich sousedů jsou německy mluvícími zeměmi, čili bude v práci věnován poměrně …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h1wht/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedoucí: Mag. phil. Sandra Reitbrecht, Dr. phil.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Drama in Foreign Language Education
Lenka Marie Minaříková -
Montessori education-focus on foreign language education within the Montessori system
Irena Lněničková -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Vliv angličtiny - prvního cizího jazyka na vyučování/učení se francouzštiny - druhého cizího jazyka
Kristýna PETŘÍČKOVÁ -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii u žáků nižšího gymnázia v rámci výuky ruského jazyka jako druhého cizího jazyka
Jaromír Hendrych -
Využití ICT ve výuce češtiny jako druhého/cizího jazyka
Krištofová Krištofová -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková