Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Bc. Michaela Ho
Bc. Michaela Ho
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou prostředků marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – děti a mládež. Zkoumá míru ovlivnitelnosti dětského spotřebitele prostřednictvím marketingových praktik. První část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a zabývá se psychologií spotřebitele. Druhá část zkoumá způsoby komunikace televizních reklam, které jsou určené dětem a pokouší …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with the characteristics Instruments of Marketing Communication for selected target group - children and youth. It examines the degree of child consumer responsiveness through marketing practices. The first part defines the basic terms of marketing communication and deals with consumer psychology. The second part examines ways of communicating TV advertising that are intended …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vi9rn/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková