Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Bc. Michaela Ho
Bc. Michaela Ho
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou prostředků marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – děti a mládež. Zkoumá míru ovlivnitelnosti dětského spotřebitele prostřednictvím marketingových praktik. První část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a zabývá se psychologií spotřebitele. Druhá část zkoumá způsoby komunikace televizních reklam, které jsou určené dětem a pokouší …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the characteristics Instruments of Marketing Communication for selected target group - children and youth. It examines the degree of child consumer responsiveness through marketing practices. The first part defines the basic terms of marketing communication and deals with consumer psychology. The second part examines ways of communicating TV advertising that are intended …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vi9rn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková