Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem na základní škole – Anna CSESZNOK
Anna CSESZNOK
Diplomová práce
Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem na základní škole
Education of a student with different language from his native
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ) na základních školách v České republice. Cílem práce je analyzovat současný stav a identifikovat klíčové výzvy a podpůrná opatření, která jsou implementována ve školním systému pro usnadnění integrace těchto žáků. Teoretická část práce definuje klíčové pojmy jako migrace, adaptace, integrace, inkluze, bilingvismus …víceAbstract:
This thesis focuses on the education of pupils with different mother tongues (DMT) in primary schools in the Czech Republic. The aim of the study is to analyze the current situation and identify key challenges and support measures implemented in the school system to facilitate the integration of these pupils. The theoretical part defines key concepts such as migration, adaptation, integration, inclusion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Plischke, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CSESZNOK, Anna. Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem na základní škole. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných základních školách
Žaneta Neubergová -
Obtíže učitelů při výuce žáků s odlišným mateřským jazykem
Marie Almeida -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Připravenost učitelek mateřských škol na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Martynková
Název
Vložil
Vloženo
Práva