Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah. – Ing. Radka Zemanová
Ing. Radka Zemanová
Bachelor's thesis
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Communication as a key activity and tool of relationship development. Communication methods and pursued goals. Research of connection communication-product-competitive advantage-differentiation-relationship
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje významu interní a externí komunikace v podniku a jejímu vlivu na vztahy se zákazníky. Je popsán význam informovanosti a úrovně vystupování zaměstnanců na produktivitu podniku. Zároveň se práce dotýká významu zaměstnanců v první linii pro vytváření takových vztahů se zákazníky, které se mohou stát jedinečnou a těžko napodobitelnou konkurenční výhodou. V praktické části práce …moreAbstract:
This barchelor work deals with the importance of internal and external company communication and its influence and impact on to relationships with it´s customers and business partners. The work underlines common and specific characteristic of internal company information system, not only from the point of view of behaviour and loyalty of the employees, but also with the respect of positive impact on …moreKeywords
Interní komunikace externí komunikace spotřebitel zákazník vztah podnik zaměstnanec informace loajalita přidaná hodnota konkurenční výhoda produktivita motivace alkoholické nápoje reklama samoregulace přímá komunikace. Internal communication External communication Consumer Customer Relationship Company Employee Information Loyalty Value added Competitive advantage Productivity Motivation Alcoholic beverages Promotion Self-regulation Direct communication.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vk9we/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEMANOVÁ, Radka. \textit{Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/1tatgf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Interní komunikace v Iveco Czech Republic, a.s.
Nela Košnarová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých etapách vývoje podniku
Yelena Kolokolnikova -
Hodnocení vnitropodnikové komunikace ve zvolené organizaci
Jaroslav Jelínek -
Ethics related to the organizational communication
Mariam Chkhikvadze -
Efficient communication of SMEs with geographically limited target groups
Christian ENZ -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan