Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah. – Ing. Radka Zemanová
Ing. Radka Zemanová
Bakalářská práce
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Communication as a key activity and tool of relationship development. Communication methods and pursued goals. Research of connection communication-product-competitive advantage-differentiation-relationship
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje významu interní a externí komunikace v podniku a jejímu vlivu na vztahy se zákazníky. Je popsán význam informovanosti a úrovně vystupování zaměstnanců na produktivitu podniku. Zároveň se práce dotýká významu zaměstnanců v první linii pro vytváření takových vztahů se zákazníky, které se mohou stát jedinečnou a těžko napodobitelnou konkurenční výhodou. V praktické části práce …víceAbstract:
This barchelor work deals with the importance of internal and external company communication and its influence and impact on to relationships with it´s customers and business partners. The work underlines common and specific characteristic of internal company information system, not only from the point of view of behaviour and loyalty of the employees, but also with the respect of positive impact on …víceKlíčová slova
Interní komunikace externí komunikace spotřebitel zákazník vztah podnik zaměstnanec informace loajalita přidaná hodnota konkurenční výhoda produktivita motivace alkoholické nápoje reklama samoregulace přímá komunikace. Internal communication External communication Consumer Customer Relationship Company Employee Information Loyalty Value added Competitive advantage Productivity Motivation Alcoholic beverages Promotion Self-regulation Direct communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vk9we/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEMANOVÁ, Radka. \textit{Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/1tatgf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Interní komunikace v Iveco Czech Republic, a.s.
Nela Košnarová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých etapách vývoje podniku
Yelena Kolokolnikova -
Hodnocení vnitropodnikové komunikace ve zvolené organizaci
Jaroslav Jelínek -
Ethics related to the organizational communication
Mariam Chkhikvadze -
Efficient communication of SMEs with geographically limited target groups
Christian ENZ -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan