Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 6. a 9. ročníku ZŠ – Mgr. Dana Caletková
Mgr. Dana Caletková
Bakalářská práce
Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 6. a 9. ročníku ZŠ
The skill of reading comprehension in example of 6th and 9th school year
Anotace:
Bakalářská práce Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 6. a 9. ročníku ZŠ je zaměřena na analýzu čtenářských dovedností konkrétního vzorku žáků. V teoretické části se nejprve zabýváme vymezením pojmů souvisejících s tímto tématem. Pozornost je věnována především problematice čtenářství a čtenářské gramotnosti. Dále je vysvětlen význam dovednosti čtení s porozuměním a analyzovány některé publikace …víceAbstract:
The bachelor thesis named The skill of reading comprehension in example of 6th and 9th school year is focused on analysis of reading comprehension of a particular sample of pupils. In a theoretical part we deal with a definition of concepts related to this topic. Attention is paid especially to the issue of reading and reading literacy. Then we explain the importance of reading comprehension and analyze …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ujdf0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Reading literacy and extensive reading programmes within second language education
Dana Taušová -
Shared reading and its influence on second graders reading comprehension
Barbora Šenbergerová -
Teaching English to Dyslexic Learners: Reading Skills in Focus
Markéta Michálková -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ
Kristýna RYŠKOVÁ -
Zjišťování úrovně čtení s porozuměním u žáků ve 3. ročníku ZŠ
Anna VENCLOVÁ -
Rozvoj čtení s porozuměním v běžné výuce 3. třídy základní školy
Ivona Čermáková -
Role vnitřní motivace na čtení s porozuměním u žáků na prvním stupni základní školy
Klára PRAVDOVÁ