Význam osobní účinnosti (sel-efficacy) u dětí – Lenka BRAUNOVÁ
Lenka BRAUNOVÁ
Bakalářská práce
Význam osobní účinnosti (sel-efficacy) u dětí
The importance of self-efficacy by children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem osobní vnímané účinnosti (self-efficacy) u dětí. Zaměřuje se zejména na osobnostní faktory, na psychický vývoj dítěte a prosociální faktory a to zejména děti mladšího školního věku. Zaměřuje se také na základní školní povinnosti a zdroje vnímané osobní účinnosti. Praktická část je založena na výzkumném šetření prostřednictvím dotazníku, který je zaměřen na děti 5 …víceAbstract:
The dessertation essay is aimed at the importance of self-efficacy by children.It is specifically aimed at personality factors, psychical progression of a child and prosocial faktors and especially for school children. It is aimed at elementary school duties and source of self-efficacy. The practical part of this essay is based on questionnaire research, that is concerned with the children of 5th class …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2015
Zveřejnit od: 22. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jiří Kressa
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRAUNOVÁ, Lenka. Význam osobní účinnosti (sel-efficacy) u dětí. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pohybová gramotnost a vnímaná osobní účinnost v oblasti pohybových aktivit u žáků na ZŠ Brána jazyků, Praha
Adam BALAŠTÍK -
Hodnocení pohybové gramotnosti a vnímaná osobní účinnost v oblasti pohybových aktivit u žáků na ZŠ Očovská, Hodonín
Michaela BROŽOVIČOVÁ -
Pohybová gramotnost, motivace k pohybové aktivitě a vnímaná osobní účinnost u mládeže na víceletém gymnáziu
Barbora ŘEZÁČOVÁ -
STRATEGIE ZVLÁDÁNÍ STRESU A VNÍMANÁ OSOBNÍ ÚČINNOST ABSTINENCE U ZÁVISLÝCH KLIENTŮ DOLÉČOVACÍCH PROGRAMŮ
Michal SLIVKA -
Vnímaná osobní účinnost a zdravý životní styl u žáků středního školního věku s ADHD
Eva Kukalová -
Sebehodnocení pohybové gramotnosti a vnímané osobní účinnosti u žáků základní školy Vsetín, Trávníky
Petra KOPECKÁ -
Sebehodnocení pohybové gramotnosti a vnímání osobní účinnosti u žáků Gymnázia Olomouc, Čajkovského
Sára PILÍŠKOVÁ -
Sebehodnocení pohybové gramotnosti a vnímané osobní účinnosti u žáků 2.stupně ZŠ Klobouky u Brna
Barbora ŘEZÁČOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva