První dny ve výchovném ústavu. Proces adaptace očima dívek. – Bc. Lucie Novotná
Bc. Lucie Novotná
Bakalářská práce
První dny ve výchovném ústavu. Proces adaptace očima dívek.
First days in a youth detention center. The adaptation process through the eyes of the girls.
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem První dny ve výchovném ústavu: Proces adaptace očima dívek se zaměřuje na popis prvotní adaptace v dívčím výchovném ústavu, a to z pohledu samotných klientek zde umístěných. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Teoretická část práce se věnuje popisu adaptace v období adolescence, zaměřuje se také na klienty výchovných ústavů, jejich charakteristiku …víceAbstract:
The thesis with the title First days in a youth detention center: The adaptation process through the eyes of girls focuses on a description of the first adaptation in the girls’ youth detention center from the point of view of the clients who are placed there. The thesis is divided into two parts, the theoretical one and the empirical one. The theoretical part deals with the adaptation in the adolescence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y3cqa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Úzkostná porucha jako rizikový faktor pro rozvoj poruchy chování a emocí u dětí a mládeže
Michaela Bartošíková -
Poruchy chování a emocí a intervence u žáků 6-11 let
Eva BASLEROVÁ -
Mimoškolní výchova dívek s nařízenou ústavní výchovou ve výchovném ústavu Černovice
Marcela ŠTEFLOVÁ -
Ústavní výchova jako řešení výchovných problémů dětí a mladistvých
Dagmar OPRŠTĚNÁ -
Systém péče o chlapce s nařízenou ústavní výchovou ve Výchovném ústavu Klíčov, Praha 9
Tereza Trčková -
Šance nebo bariéra? Ústavní výchova a životní perspektiva z pohledu klientů, opouštějících výchovné ústavy pro mládež
Lucie Bekrová