Bc. Žaneta Konečná

Diplomová práce

Tvorba značky

The Brand Building
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby značky v rámci marketingových komu-nikací. V teoretické části práce se autorka zabývá významem a funkcí značky a rozebírá zá-kladní východiska pro tvorbu značky. V praktické části poté charakterizuje vybranou firmu z hlediska prvků značky, cílové skupiny a komunikace konkurence. Pozornost je věnována kvalitativním rozhovorům s cílovou skupi-nou, kde …více
Abstract:
This diploma's thesis concerns building a brand in the context of marketing communications. In the theoretical part, the author deals with the theoretical aspects of brand's meaning and its functions and formulates the basic theory of brand building. In the practical part, the author characterize a particular company its brand's aspects, target group and competitors. Afterwards, the author does the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Konečná, Žaneta. Tvorba značky. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace