Bc. Žaneta Konečná
Diplomová práce
Tvorba značky
The Brand Building
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby značky v rámci marketingových komu-nikací. V teoretické části práce se autorka zabývá významem a funkcí značky a rozebírá zá-kladní východiska pro tvorbu značky. V praktické části poté charakterizuje vybranou firmu z hlediska prvků značky, cílové skupiny a komunikace konkurence. Pozornost je věnována kvalitativním rozhovorům s cílovou skupi-nou, kde …víceAbstract:
This diploma's thesis concerns building a brand in the context of marketing communications. In the theoretical part, the author deals with the theoretical aspects of brand's meaning and its functions and formulates the basic theory of brand building. In the practical part, the author characterize a particular company its brand's aspects, target group and competitors. Afterwards, the author does the …víceKlíčová slova
tvorba značky brand building archetypy mise poslání vize architektura značky hodnoty claim logo naming marketingové komunikace interní branding konkurence positioning targeting segmentace zákazník výzkum kvalitativní rozhovor kvantitativní dotazování va-lue canvas proposition emoce touchpointy ton of voice persony strategie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Konečná, Žaneta. Tvorba značky. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh zlepšení marketingové komunikace neziskové organizace Kroky Dobra z. s.
Alina Primakova -
Návrh marketingové komunikace e-shopu na trhu s léčivými produkty
Denisa Niedobová -
Návrh marketingové komunikace obce
Jakub Lukšík -
Strategické marketingové plánování
Růžena Nejedlá -
Návrh marketingové komunikace pro firmu se vzduchotechnikou
Nikol Müllerová -
Návrh marketingové komunikace v restauračním zařízení
Jakub Lukšík -
Zhodnocení marketingové komunikace studentského festivalu
Kristýna Míčková -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal