Darina Belzová
Master's thesis
NPS analýza loajality zaměstnanců
Net Promoter Score analysis of employees' loyalty
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na otázku ohledně NPS analýzy loajality zaměstnanců, která nahrazuje otázky z klasických průzkumů na dotazování spokojenosti. Průzkum probíhal v jedné velké společnosti v České republice v dubnu roku 2019. Mimo samostatnou analýzu jsou popsány jednotlivé způsoby dotazování. V teoretické části je vysvětlení metody NPS, popis metod z vícekriteriální analýzy, konkrétně při …moreAbstract:
My diploma thesis addresses a topic of Net Promoter Score analysis of employees' loyalty that substitutes questions from traditional engagement surveys. The survey was conducted in a big Czech company in April 2019. Apart from the analysis itself it also depicts individual methods of questionings. The theoretical part describes NPS method, multicriterial analysis methods, namely when selecting cardinal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79812
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2020
- Supervisor: Martin Dlouhý
- Reader: Martina Kuncová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79812
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum
Theses on a related topic
-
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ -
Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol
Monika HOFMANOVÁ -
Analýza zákaznické spokojenosti vybrané lékárny
Filip Spurný