Darina Belzová
Master's thesis
NPS analýza loajality zaměstnanců
Net Promoter Score analysis of employees' loyalty
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřená na otázku ohledně NPS analýzy loajality zaměstnanců, která nahrazuje otázky z klasických průzkumů na dotazování spokojenosti. Průzkum probíhal v jedné velké společnosti v České republice v dubnu roku 2019. Mimo samostatnou analýzu jsou popsány jednotlivé způsoby dotazování. V teoretické části je vysvětlení metody NPS, popis metod z vícekriteriální analýzy, konkrétně při …viacAbstract:
My diploma thesis addresses a topic of Net Promoter Score analysis of employees' loyalty that substitutes questions from traditional engagement surveys. The survey was conducted in a big Czech company in April 2019. Apart from the analysis itself it also depicts individual methods of questionings. The theoretical part describes NPS method, multicriterial analysis methods, namely when selecting cardinal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79812
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
- Vedúci: Martin Dlouhý
- Oponent: Martina Kuncová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79812
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ -
Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol
Monika HOFMANOVÁ -
Analýza zákaznické spokojenosti vybrané lékárny
Filip Spurný