Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice – Bc. Michal Hajný
Bc. Michal Hajný
Diplomová práce
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Consumer Preferences of chosen group of population within the Business Concept of Fair Trade in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení postojů a preferencí týkajících se produktů fair trade u spotřebitelů ve věku 15-59 let, tedy zástupců generace X a Y, na území České republiky. Cílem diplomové práce je sestavení doporučení a návrhů pro vybrané podnikatelské subjekty v dané oblasti, jež jsou sestaveny na základě zjištěných spotřebitelských preferencí zkoumaných skupin.Práce je rozdělena na …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the evaluation of attitudes and preferences concerning fair trade products among consumers aged 15-59, thus representatives of generation X and Y, in the Czech Republic. The aim of the thesis is to create recommendations and proposals for selected business entities in the examined area, which are compiled based on observed consumer preferences of the examined groups …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAJNÝ, Michal. \textit{Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/1tvcyf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Fair Trade in the Czech Republic: Comparative Analysis of Fair Trade in the Czech Republic and Germany
Marie ŽÁČKOVÁ -
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková -
Koncepty Fair trade a Direct trade se zaměřením na český trh: Případová studie společností Tchibo Praha, spol. s.r.o a mamacoffee s.r.o.
Julie Hainzová -
Consumer Preferences of Fair Trade Products in Czech Republic
Elina Ganeeva -
Comparative network analysis of Fair Trade movement in the Central and Eastern Europe region (CEE)
Alžběta Fousová -
Contribution of fair trade labeled coffee to better living standard for certified coffee farmers in Ethiopia
Rebecca Regassa Ashame -
Případová studie distributora Fair Trade kávy v ČR
Klára Bílková -
Marketingové strategie hnutí Fair trade
Marie Kučerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva