Bc. Silvie Vornayová

Bachelor's thesis

Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy

The analysis of consumer behaviour on the clothes market
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat chování spotřebitele na trhu s oděvy. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy spotřebitel, spotřební chování, faktory ovlivňující jeho chování, kupní rozhodovací proces a současná situace na trhu s oděvy. V následující části práce je proveden kvalitativní marketingový výzkum pro zjištění spotřebního chování v Jihočeském kraji formou dotazníkového šetření …more
Abstract:
The aim of this Bachelor's thesis is to analyze consumer behavior in the clothing market. The theoretical part are characterized by concepts of consumer, consumer behavior, factors influencing its behavior, the purchase decision process and the current situation in the clothing market. The following section is a qualitative market research for the determination consumer behavior in the South Region …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2015
  • Supervisor: Ing. Renata Vrchotová
  • Reader: Ing. Josef Medek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management