Bc. Silvie Vornayová

Bakalářská práce

Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy

The analysis of consumer behaviour on the clothes market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat chování spotřebitele na trhu s oděvy. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy spotřebitel, spotřební chování, faktory ovlivňující jeho chování, kupní rozhodovací proces a současná situace na trhu s oděvy. V následující části práce je proveden kvalitativní marketingový výzkum pro zjištění spotřebního chování v Jihočeském kraji formou dotazníkového šetření …více
Abstract:
The aim of this Bachelor's thesis is to analyze consumer behavior in the clothing market. The theoretical part are characterized by concepts of consumer, consumer behavior, factors influencing its behavior, the purchase decision process and the current situation in the clothing market. The following section is a qualitative market research for the determination consumer behavior in the South Region …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedoucí: Ing. Renata Vrchotová
  • Oponent: Ing. Josef Medek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku