Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy – Bc. Silvie Vornayová
Bc. Silvie Vornayová
Bachelor's thesis
Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy
The analysis of consumer behaviour on the clothes market
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat chování spotřebitele na trhu s oděvy. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy spotřebitel, spotřební chování, faktory ovlivňující jeho chování, kupní rozhodovací proces a současná situace na trhu s oděvy. V následující části práce je proveden kvalitativní marketingový výzkum pro zjištění spotřebního chování v Jihočeském kraji formou dotazníkového šetření …moreAbstract:
The aim of this Bachelor's thesis is to analyze consumer behavior in the clothing market. The theoretical part are characterized by concepts of consumer, consumer behavior, factors influencing its behavior, the purchase decision process and the current situation in the clothing market. The following section is a qualitative market research for the determination consumer behavior in the South Region …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/iguqr/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2015
- Supervisor: Ing. Renata Vrchotová
- Reader: Ing. Josef Medek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Social Media Marketing
Nia Todua