Marketingová strategie cestovní kanceláře Monoi – Adam Vágner
Adam Vágner
Bakalářská práce
Marketingová strategie cestovní kanceláře Monoi
Marketing strategy of CK Monoi
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá marketingovou strategii cestovní kanceláře Monoi, rozdělenou na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu, strategického marketingu a analyzuje vnější a vnitřní prostředí firmy na základě odborné literatury. Praktická část popisuje cestovní kancelář Monoi se zaměřením na zájezdy šité na míru dle potřeb zákazníků. Hodnocení …víceAbstract:
The bachelor thesis examines the marketing strategy of the travel agency Monoi, divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part defines basic concepts of marketing and strategic marketing, and analyzes the external and internal environment of the company based on professional literature. The practical part describes the travel agency Monoi focusing on tailor-made trips …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie podniku
Veronika Gazdíková -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Využití sociálních sítí ve firemním prostředí
Filip Dusil -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci
Ulyana Shemetova -
Marketingový plán podniku
Radka Zářecká -
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková