Adam Vágner

Bakalářská práce

Marketingová strategie cestovní kanceláře Monoi

Marketing strategy of CK Monoi
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá marketingovou strategii cestovní kanceláře Monoi, rozdělenou na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu, strategického marketingu a analyzuje vnější a vnitřní prostředí firmy na základě odborné literatury. Praktická část popisuje cestovní kancelář Monoi se zaměřením na zájezdy šité na míru dle potřeb zákazníků. Hodnocení …více
Abstract:
The bachelor thesis examines the marketing strategy of the travel agency Monoi, divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part defines basic concepts of marketing and strategic marketing, and analyzes the external and internal environment of the company based on professional literature. The practical part describes the travel agency Monoi focusing on tailor-made trips …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON