Viktor Pak
Bakalářská práce
Firm in imperfect competition
Abstract:
This bachelor thesis examines Nike's competitive position within the context of an oligopolistic market, focusing on its comparison with Adidas and Puma. The analysis reveals that Nike operates in a market characterized by significant barriers to entry, non-price competition, and firm interdependence, suggesting an oligopoly structure. Nike holds a dominant position, boasting a strong competitive advantage …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva