Možnosti zvýšení konkurenceschopnosti pokladny EuroMulti na zahraničních trzích – Bc. Zuzana ŠÚSTKOVÁ
Bc. Zuzana ŠÚSTKOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti zvýšení konkurenceschopnosti pokladny EuroMulti na zahraničních trzích
Possibilities of increased competitiveness of cash desk EuroMulti in foreign markets
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení exportních aktivit firmy Q-EX, a. s. a navrhnutí možností, které by firmě pomohli s udržením své pozice na zahraničních trzích a navrhnutí akvitit, které jí pomohou vstoupit na trhy nové. Teoretická část vysvětluje důvody pro export zemí a firem a detailně rozebírá popis procesu vstupu firem na zahraniční trhy. Analytická část prezentuje výsledky průzkumu exportních …víceAbstract:
The aim of this work is valorise export activities of company Q-EX, a. s. and propose possibilities that can help company with maintenance her position in external markets and propose activities, which can help them enter into new markets. The theoretical part explains reasons for export of countries and companies and there is detailed description of process of entering companies into external markets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor:
7429
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÚSTKOVÁ, Zuzana. \textit{Možnosti zvýšení konkurenceschopnosti pokladny EuroMulti na zahraničních trzích}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/1uirsg/.
Jak správně citovat práci
ŠÚSTKOVÁ, Zuzana. Možnosti zvýšení konkurenceschopnosti pokladny EuroMulti na zahraničních trzích. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 12. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Denys Vlasenko -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Konkurenceschopnost produktu při vstupu na zahraniční trh
Simona Holubová -
Konkurenceschopnost vybranných značek firmy Calzedonia Group na českém trhu
Nguyet Hanh Duong -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Aliance jako konkurenční výhoda středních rodinných podniků na českém trhu
Pavel Chýle -
Konkurenceschopnost a konkurenční výhoda CrossCafe
Klára Seberová -
Vzdělávání zaměstnanců jako konkurenční výhoda firmy
Michal Havlíček