Rozvoj kognitivních funkcí u žáků ze sociálně vyloučené lokality v prvním roce školní docházky – Eliška KUČÁKOVÁ
Eliška KUČÁKOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj kognitivních funkcí u žáků ze sociálně vyloučené lokality v prvním roce školní docházky
Development of Cognitive Functions of Pupils from Socially Excluded Locality in the First Year of Schooling
Anotace:
Tématem diplomové práce je posouzení rozvoje vybraných kognitivních funkcí u žáků ze sociálně vyloučené lokality v prvním roce školní docházky. Práce je členěna do dvou částí - teoretické a praktické. První kapitola teoretické části se věnuje podstatě sociálního vyloučení, terminologickému vymezení, vybraným sociálně vyloučeným lokalitám a charakteristice žáka s odlišnými životními podmínkami a z odlišného …víceAbstract:
This thesis examines advancement of chosen cognitive functions of pupils from socially excluded areas during the first year of school attendance. The paper consists of theoretical and practical part. The theoretical part begins with a chapter discussing the essence of social exclusion, used terminology and socially excluded areas included in the study. It also includes definition of a pupil from culturally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČÁKOVÁ, Eliška. \textit{Rozvoj kognitivních funkcí u žáků ze sociálně vyloučené lokality v prvním roce školní docházky}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/1uivaw/.
Jak správně citovat práci
KUČÁKOVÁ, Eliška. Rozvoj kognitivních funkcí u žáků ze sociálně vyloučené lokality v prvním roce školní docházky. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole
Kateřina Šimčíková -
Specifika práce učitele s žáky s odlišnými speciálními vzdělávacími potřebami v rámci vybrané třídy běžné základní školy
Daniela Poláková -
Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole
Kateřina Šimčíková -
Život a postavení učitelů primárního vzdělávání za první Československé republiky a jejich komparace se současností
Kristina Perná -
Specifika práce pedagogických pracovníků na ZŠ s vysokým zastoupením romských žáků a žáků z odlišného jazykového a kulturního prostředí
Vendula NIEMIEC AUSPERGEROVÁ