Bc. Linda Poldauf

Bachelor's thesis

Psychologický vliv influencerů na rozhodování spotřebitelů

The psychological influence of influencers on decision-making of consumers
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat sílou vlivu a působením influencerů na rozhodování spotřebitelů v současném globalizovaném, konzumním a digitálním světě. Cílem práce je na základě analýzy influencerů zabývajících se módou a oblečením zhodnotit využívané nástroje a formy propagace, které využívají s cílem ovlivnit spotřebitele. Autorka se domnívá, že je možné nalézt společné rysy, které mají svůj základ …more
Abstract:
The bachelor thesis will deal with the strength of the influence and influence of influencers on consume decision – making in today’s globalized, consumer and digital world. The aim of the bachelor thesis is based on the analysis of influencers dealing with fashion and clothing to evaluate the tools and forms of promotion used, which they use in order to influence consumers. The author believes that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ilona Toufarová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní