Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště – Vladimíra Kodajová
Vladimíra Kodajová
Master's thesis
Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště
Online Marketing Communication of Film Festivals: Comparative analysis of the Karlovy Vary IFF and the Summer Film School Uherské Hradiště
Abstract:
Sociální sítě se staly jednou z nejúspěšnějších forem online marketingu. Rostoucí trend byl zaznamenán u sociální sítě Instagram, což se projevilo také v komunikaci filmových festivalů. Řada z nich má svůj instagramový profil a hledá možné cesty pro zefektivnění této formy komunikace. Proto je cílem této diplomové práce představit online marketingovou komunikaci na Instagramu dvou významných českých …moreAbstract:
Social networks have become one of the most successful forms of online marketing. A growing trend was noted with the social network called Instagram, which was also reflected in the communication of film festivals. Many of them have their own Instagram profile and look for possible ways to make this form of communication more efficient. Therefore, the aim of this thesis is to present the online marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91777
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2024
- Supervisor: Jan Hanzlík
- Reader: Vojtěch Kouba
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KODAJOVÁ, Vladimíra. \textit{Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/1upbeh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91777
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Arts Management
Theses on a related topic
-
Filmový festival Fakulty informatiky Masarykovy univerzity v online formě během pandemie
Miroslav Šálek -
Přesun filmového festivalu do online prostoru: Případová studie Academia Film Olomouc
Lucie ZELENÁ -
Management fyzického a online filmového festivalu
Alice Teslíková -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova