Vladimíra Kodajová

Master's thesis

Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště

Online Marketing Communication of Film Festivals: Comparative analysis of the Karlovy Vary IFF and the Summer Film School Uherské Hradiště
Anotácia:
Sociální sítě se staly jednou z nejúspěšnějších forem online marketingu. Rostoucí trend byl zaznamenán u sociální sítě Instagram, což se projevilo také v komunikaci filmových festivalů. Řada z nich má svůj instagramový profil a hledá možné cesty pro zefektivnění této formy komunikace. Proto je cílem této diplomové práce představit online marketingovou komunikaci na Instagramu dvou významných českých …viac
Abstract:
Social networks have become one of the most successful forms of online marketing. A growing trend was noted with the social network called Instagram, which was also reflected in the communication of film festivals. Many of them have their own Instagram profile and look for possible ways to make this form of communication more efficient. Therefore, the aim of this thesis is to present the online marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
  • Vedúci: Jan Hanzlík
  • Oponent: Vojtěch Kouba

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91777