Bc. Veronika Babicová Petláková

Master's thesis

Podpora prodeje v lékárenství

The Sales Promotion in Pharmaceutical Services
Abstract:
K propagaci v lékové oblasti není možné přistupovat stejně jako k jakémukoli jinému spotřebnímu zboží. Uvedené pravidlo platí pro veškeré metody marketingových komunikací, tedy i pro podporu prodeje v lékárenství, na kterou se zaměřuje tato diplomová práce. Teoretická část se zabývá standardně využívanými nástroji podpory prodeje, které dává do souvislosti s požadavky zákona o regulaci reklamy v lékové …more
Abstract:
It is not possible to do the promotion in the medicine field in the same way as in the other ordinary goods. This rule is valid for all methods of marketing communication, including sales promotion in the pharmacy, and this area is main issue in this Thesis. The theoretical part deals with standard tools used by sales promotions, which puts into context with the requirements of the regulation of advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015
Accessible from:: 21. 4. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Babicová Petláková, Veronika. Podpora prodeje v lékárenství. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe