Podpora prodeje v lékárenství – Bc. Veronika Babicová Petláková
Bc. Veronika Babicová Petláková
Diplomová práce
Podpora prodeje v lékárenství
The Sales Promotion in Pharmaceutical Services
Anotace:
K propagaci v lékové oblasti není možné přistupovat stejně jako k jakémukoli jinému spotřebnímu zboží. Uvedené pravidlo platí pro veškeré metody marketingových komunikací, tedy i pro podporu prodeje v lékárenství, na kterou se zaměřuje tato diplomová práce. Teoretická část se zabývá standardně využívanými nástroji podpory prodeje, které dává do souvislosti s požadavky zákona o regulaci reklamy v lékové …víceAbstract:
It is not possible to do the promotion in the medicine field in the same way as in the other ordinary goods. This rule is valid for all methods of marketing communication, including sales promotion in the pharmacy, and this area is main issue in this Thesis. The theoretical part deals with standard tools used by sales promotions, which puts into context with the requirements of the regulation of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Zveřejnit od: 21. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Babicová Petláková, Veronika. Podpora prodeje v lékárenství. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje ve vybrané farmaceutické společnosti
Šárka Dachsová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Šárka Horynová -
Lek behavior u člověka rozumného (Homo sapiens)
Robert PEPPERNÝ -
Analýza léčivých přípravků v ČR- Originální lék nebo generický lék?
Lubomír Chaloupka -
Marihuana jako lék, a nebo droga?
Hana Štádlerová -
Čínská kuchyně jako lék - historická a současná perspektiva
Kateřina BABKOVÁ -
Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Michaela Bc. Vondráková -
Divadlo jako lék: komparace způsobů práce teatroterapie a dramaterapie
Silvie Jasičová