Využívání symbolů (značení) na obalech potravin pro usnadnění komunikace se spotřebitelem vzhledem k jeho výživovým preferencím – Bc. Jitka ADAMOVÁ
Bc. Jitka ADAMOVÁ
Master's thesis
Využívání symbolů (značení) na obalech potravin pro usnadnění komunikace se spotřebitelem vzhledem k jeho výživovým preferencím
The use of symbols (markings) on food packaging to facilitate communication with the consumer in relation to his nutritional preferences
Abstract:
Cílem této práce bylo identifikovat rozšíření používání specifických symbolů na obalech potravin souvisejících s výživovými preferencemi spotřebitelů prostřednictvím komparace dat získaných ve vybraných prodejních místech na území dvou států - SRN a ČR. Literární východisko pro vypracování práce představuje seznámení s funkcí symbolů v tržním prostředí, vymezení kategorií potravin se specifickými vlastnostmi …moreAbstract:
The aim of this thesis was to map the prevalence of specific symbols on food packaging related to nutritional preferences of consumers through a comparison of data obtained in selected stores in two countries - Germany and the Czech Republic. An acquaintance with the function of symbols in the market environment, definition of food categories with specific properties and trends in food labeling provides …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Hana Doležalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADAMOVÁ, Jitka. \textit{Využívání symbolů (značení) na obalech potravin pro usnadnění komunikace se spotřebitelem vzhledem k jeho výživovým preferencím}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/1uvkef/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ADAMOVÁ, Jitka. Využívání symbolů (značení) na obalech potravin pro usnadnění komunikace se spotřebitelem vzhledem k jeho výživovým preferencím. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Online prodej potravin v ČR
Dalibor PETRÁK -
Spotřebitelské vnímání kvality potravin
Anežka Kühnová -
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
Martin Kulich -
Online prodej potravin v ČR
Eva TISOTOVÁ -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Projekt marketingové komunikace organizace Dary Kraje pro rok 2016
Veronika Gašparová -
Státní a jiné symboly
Pavel Král -
Symboly v právu
Pavel Žolnierčík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights