Marketingová strategie společnosti Tipsport – Aneta Lukáčová
Aneta Lukáčová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Tipsport
Marketing strategy of betting agency Tipsport a.s.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií sázkové kanceláře Tipsport a.s., která je lídrem mezi sázkovými kanceláři v České republice. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii společnosti, zhodnotit její účinnost a navrhnout doporučení na zlepšení stávajících marketingových aktivit na základě vlastního dotazníkového šetření. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of a betting agency Tipsport a.s., which is a leader among betting agencies in the Czech Republic. The aim of this bachelor is to analyse the current marketing strategy of Tipsport a.s., evaluate its effectiveness and make recommendations for improving current marketing activities based on own survey. The theoretical part summarizes main theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46141
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Denisa Dočekalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46141
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet
Jan Pavel -
Návrh produktové strategie internetové sázkové kanceláře KAJOTbet
Jiří Ďoubek -
Průběh a optimalizace strategie na kurzové sázení
Dominik Sluka -
Kurzové sázení: případová studie sázkařů v okrese Olomouc
Martin PŘIBYL -
Kurzové sázení: sázková kancelář vs sázkař
Pavel ŠTEC -
Kurzové sázení
Michal Kuruc -
Využití strojového učení v oblasti kurzového sázení
Radim Hajda -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova