Prototyp vzdělávací mobilní aplikace pro platformu iOS – Alexandr Čížek
Alexandr Čížek
Bakalářská práce
Prototyp vzdělávací mobilní aplikace pro platformu iOS
Prototype Educational Mobile Application for the iOS Platform
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou prototypu mobilní aplikace pro vzdělávání. Cílem aplikace je uživatelům jednoduše a rychle zpřístupnit kvalitní informace o požadovaném tématu. Základní datovou strukturou v aplikaci je "List", který obsahuje více typů výukových materiálů. Uživatelé mohou vytvořit vlastní List, nebo vyhledat a získat List od ověřených autorů. První část je zaměřena na průzkum trhu …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation of a prototype of a mobile application for education. The aim of the application is to provide users with easy and quick access to quality information on the desired topic. The basic data structure in the application is "List" which contains multiple types of learning materials. Users can create their own List or search and retrieve List from verified authors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čížek, Alexandr. Prototyp vzdělávací mobilní aplikace pro platformu iOS. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky
Markéta Švidrnochová -
Vzdělávací aplikace v didaktice lekcí informační gramotnosti se zaměřením na m-learning
Jiří Fleger -
Vzdělávací mobilní aplikace v leteckém provozu
Lyudmila Polyakova -
Realizace mobilní vzdělávací aplikace pro expozici v prostorách Západočeského muzea v Plzni
Patrik SEKO -
Herní aplikace pro muzea a knihovny
Magdaléna Filipi -
Vývoj mobilní aplikace se zaměřením na vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie
Jan JANÁK -
Vzdělávací aplikace pro mobilní zařízení zaměřená na výuku geografie
Adam PIZÚR -
Analýza, návrh a implementace uživatelské formulářové aplikace
Ľubomír Gocník