Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing – Ing. Kateřina Skálová
Ing. Kateřina Skálová
Bachelor's thesis
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Activities of non-profit organization Junák - český skaut, z.s. and social marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá neziskovým sektorem z pohledu legislativního, strukturálního a marketingového. Obsahem teoretické části je analýza organizací pracující s mládeží – Pionýr, z. s., Sokol, z.s. a Junák – český skaut, z. s. Tématem metodické části je analýza konkrétního skautského střediska – Stráž Lidic Buštěhrad a vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření provedeného mezi rodiči dětí, které …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with non-profit sector in terms of legislative, structural and marketing. Theoretical part contents analysis of organizations working with children – Pionýr, z. s., Sokol, z. s. and Junák – český skaut, z. s. Topic of methodological part is an analysis of one of the scout centers – Stráž Lidic Buštěhrad and evaluation of results of research, which was realized in the group …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ja1pr/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKÁLOVÁ, Kateřina. \textit{Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/1v4fjh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Zpracování plánu založení neziskové organizace pro rozvoj kultury
Matyáš Jouza -
Vizuální identita neziskové organizace Středisko náhradní rodinné péče
Jan Jursík -
Spolupráce státní správy a samosprávy s neziskovými organizacemi pracujícími s dětmi a mládeží ve volném čase na Táborsku
Šárka SLÁDKOVÁ -
Marketing neziskové organizace Junák – český skaut, z.s.
Pavla Křížová -
Financování středisek neziskové organizace Junák - český skaut, z. s.
Jan Pumr -
Marketingová strategie nevládní neziskové organizace Junák - český skaut z.s.
Martin Slabý -
Fundrasingový plán vybrané neziskové organizace
Jana Hamsová -
Financování nestátní neziskové organizace Junáka – českého skauta, z. s.
Zuzana Hostacna