Ing. Jana JESTŘABÍKOVÁ

Master's thesis

Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé

Marketing communication plan of the baby food Hamánek the company Hamé
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu kojeneckých výživ Hamánek. Práce je rozdělena do tří částí {--} na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu. Analytická část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí podniku a portfolio analýzami. Dále je zde zpracován dotazník …more
Abstract:
This Diploma thesis focuses on creation of marketing communication plan of the baby food Hamánek. The work is devided into three parts {--} theoretical, analytic and project. In theoretical part there are information about marketing communication and creation marketing communication plan. Analytic part includes analysis of outside and inside enviroment of the company. Next there is processed questionary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier: 8213

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JESTŘABÍKOVÁ, Jana. Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.