Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé – Ing. Jana JESTŘABÍKOVÁ
Ing. Jana JESTŘABÍKOVÁ
Master's thesis
Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé
Marketing communication plan of the baby food Hamánek the company Hamé
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu kojeneckých výživ Hamánek. Práce je rozdělena do tří částí {--} na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu. Analytická část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí podniku a portfolio analýzami. Dále je zde zpracován dotazník …moreAbstract:
This Diploma thesis focuses on creation of marketing communication plan of the baby food Hamánek. The work is devided into three parts {--} theoretical, analytic and project. In theoretical part there are information about marketing communication and creation marketing communication plan. Analytic part includes analysis of outside and inside enviroment of the company. Next there is processed questionary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
8213
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JESTŘABÍKOVÁ, Jana. \textit{Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/1v91lg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JESTŘABÍKOVÁ, Jana. Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Projekt zlepšení řízení nákladů a racionalizace dopravy ve společnosti Plastika, a.s.
Karolína Kopecká -
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Integrace síťové analýzy a projekce cash flow při tollingovém financování v průmyslu a stavebnictví
Eva Švecová -
Pořízení a provoz elektromobilů z účetního a daňového hlediska
Lada Havlová -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Podnikatelský plán a záměr mikropodniku s vlastní výrobou piva
Jan Hostinský -
Analýza nákladů a jejich řízení ve společnosti Kordárna Plus a.s.
Kateřina Finferová -
Porovnání dvoufázové a jednofázové sklizně polních plodin a dopad na výnos a kvalitu produkce
Ondřej Blecha