Danny Frydrychů
Master's thesis
Hodnocení zákaznického servisu e-shopu
Evaluation of Customer Service of an e-Shop
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem zákaznického servisu e-shopu a procesů souvisejících s řešením vrácených produktů a reklamací u vybrané společnosti. Oblast elektronického obchodování zaznamenala v posledních letech významný nárůst. Se zvyšujícím se počtem realizovaných objednávek však také rostou počty vrácených produktů a zvyšuje se tlak na řízení procesu vrácených zásilek. Hlavní část práce je …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of e-shop customer service and processes related to solving the returned products and complaints at a selected company. The area of e-commerce has seen a significant increase in recent years. However, with the increasing number of realized orders, the number of returned products also increases together with pressure on the process of returned shipments. The main …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
- Reader: Ing. Růžena Caletková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 6. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola logistiky o.p.s.COLLEGE OF LOGISTICS
Master programme / field:
Logistics / Logistics
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
ISISvrk, R.
17/6/2022
ISISvrk, R.
17/6/2022