Samuel Prezbruch
Bakalářská práce
Budovanie značky DONGFENG
Budování značky DONGFENG
Anotace:
V této bakalářské práci se věnujeme budování automobilové značky Dongfeng, která začíná své působení na slovenském, českém a maďarském trhu. Cílem naše práce je budování značky Dongfeng prostřednictvím online a offline komunikace. V práci jsou uvedeny teoretické údaje o automobilce a jejím současném působení na trhu s automobily. Zároveň jsou v práci uvedeny potřebné teoretické podklady pro pochopení …víceAbstract:
In this bachelor's thesis, we focus on building the automobile brand Dongfeng, which begins its operations on the Slovak, Czech and Hungarian markets. The goal of this bachelor's thesis is building Dongfeng brand through online and offline communication. The work presents theoretical data about the car company and its current activity on the car market. At the same time, the work presents the necessary …víceAbstract:
V tejto bakalárskej práci sa venujeme budovaniu automobilovej značky Dongfeng, ktorá začína svoje pôsobenie na slovenskom, českom a maďarskom trhu. Cieľom naše práce je budovanie tejto značky prostredníctvom online a offline komunikácie. V práci sú uvedené teoretické údaje o automobilke a jej súčasnom pôsobení na trhu s automobilmi. Zároveň sú v práci uvedené potrebné teoretické podklady pre pochopenie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Peter Červinka, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.