LA CHASSE AUX MYTHES : L’analyse du discours de l’homosexualité masculine dans la publicité française – Bc. David Vlček
Bc. David Vlček
Master's thesis
LA CHASSE AUX MYTHES : L’analyse du discours de l’homosexualité masculine dans la publicité française
HUNTING MYTHS: Discourse analysis of male homosexuality in French advertising
Abstract:
The aim of this work is to analyze the advertising discourse to discover the myths referring to the French gay community.Abstract:
Cílem práce je analýzou reklamního diskurzu zkoumat mýty odkazující k francouzské homosexuální komunitě.
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zpesc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Anna Pospěch Durnová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLČEK, David. \textit{LA CHASSE AUX MYTHES : L’analyse du discours de l’homosexualité masculine dans la publicité fran\c caise}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/1vhna9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in French Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
LA CHASSE AUX MYTHES : L’analyse du discours de l’homosexualité masculine dans la publicité française
David Vlček -
LA CHASSE AUX MYTHES : L’analyse du discours de l’homosexualité masculine dans la publicité française
David Vlček -
Mytické struktury v diskurzu televizní reklamy
David Pravoslav STEFANOVIČ -
The Myth of Žižkov:
Ida Olivia Felice Morris Andersén -
Classical Myth in Hunger Games
Miriam Dostálová -
Myth in Marina Warner’s Novel The Leto Bundle
Adriana Dzurenková -
Mýtus tvorby Pavla Dobšinského
Norbert Vojtuň -
The Myth of Language
Tomáš Rodr