Percepce lázeňských služeb klienty ve Františkových Lázních – Bc. Milan FIALA
Bc. Milan FIALA
Master's thesis
Percepce lázeňských služeb klienty ve Františkových Lázních
Perception of spa services clients in Franzensbad
Abstract:
Tématem diplomové práce je percepce lázeňských služeb klienty ve Františkových Lázních. Cílem této diplomové práce je zjistit, jak hosté ve Františkových Lázních vnímají lázeňskou péči v širším slova smyslu, tedy nejen procedury, ale i zázemí, které jim lázně poskytují, a navrhnout využití získaných podkladů pro marketing lázní. Teoretická část vymezuje pojmy lázeňství, lázeňské služby, nabízí krátký …moreAbstract:
The thesis deals with the perception of spa services clients in Franzensbad. The aim of this thesis is to find out how guests perceive Franzensbad spa treatments in a broader sense, not only treatments but also facilities that give them baths, and suggest the use of collected data for marketing baths. The theoretical part defines the concepts of spas, spa services, offers a brief insight into the history …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 7. 2015
Accessible from:: 2. 7. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FIALA, Milan. Percepce lázeňských služeb klienty ve Františkových Lázních. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.7.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 7. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Služby ve vybraných lázeňských hotelech v Mariánských Lázních
Nikol Růžičková -
Lázeňské a wellness služby v produktech cestovního ruchu na příkladu Karlových Varů
Ján KOJNOK -
Lázeňské služby pro vybrané segmenty zákazníků
Kristina ČERVENÁ -
Lázeňské služby pro vybraný segment zákazníků
Markéta KOVÁŘOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights