Games as a Method of Learning English – Bc. Monika MUSIOLOVÁ
Bc. Monika MUSIOLOVÁ
Diplomová práce
Games as a Method of Learning English
Games as a Method of Learning English
Abstract:
The aim of the diploma thesis is focused on games as one of the possible methods of learning English. Theoretical part will summarize existing knowledge and evidence from relevant sources. Practical part is based on questionnaires and surveys which analyse games or activities that are applied in widely common used students? books and teachers? books ? the New Headway 3rd edition; the New English File …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá hrami jako metodou výuky anglického jazyka. V teoretické části budou shrnuty dosavadní poznatky z relevantní literatury. V praktické části jsou analyzovány dotazníkovým šetřením hry a jejich použití ve výuce, stejně tak názory studentů a učitelů. Pozornost je také věnována hrám a aktivitám v učebnicích a příručkách pro učitele ve dvou nejrozšířenějších publikacích New English …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Zveřejnit od: 22. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUSIOLOVÁ, Monika. Games as a Method of Learning English. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj pohybových kompetencí a motivace k pohybovým aktivitám v předškolním věku/motivace rodičů a úroveň pohybových kompetencí jejich dětí
Pavel IVANIUK -
Pohybová motivace v kiontextu sedavé společnosti
Karel Hřebačka -
Pohybová aktivita, spokojenost a motivace návštěvníků fitness centra
Zdeněk PEJŘIMOVSKÝ -
Motivace k pohybovým aktivitám jako součást pohybové gramotnosti u žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Simona HROCHOVÁ -
Etická výchova v Německu Učebnice Ethikunterricht – podněty pro české učitele
Petr Čollák -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Učebnice matematiky na druhém stupni základní školy z pohledu začínajícího učitele
Kateřina KOSOVÁ -
Jak učebnice ovlivňují styl výuky učitele?
Tereza Moravcová