Analýza zadavatelů projektů pro outsourcing služeb call centra Teleperformace v České republice a návrh metodiky pro odhad základních parametrů trhu – Bc. Ondřej Branda
Bc. Ondřej Branda
Bachelor's thesis
Analýza zadavatelů projektů pro outsourcing služeb call centra Teleperformace v České republice a návrh metodiky pro odhad základních parametrů trhu
Analysis of projects submitters for outsourcing services of call center Teleperformance in the Czech Republic and proposal for estimation of basic market parametres
Anotácia:
Tato bakalářské práce se věnuje analýze zadavatelů projektů pro outsourcing služeb call centra Teleperformance v České republice a návrhu metodiky pro odhad základních parametrů trhu. V závěru práce je řešen návrh způsobů na oslovení nových zadavatelů projektů outsourcing.Abstract:
This bachelor thesis focuses on Analysis of projects submitters for outsourcing services of call center Teleperformace in the Czech Republic and proposal for estimation of basic market parameters. In conclusion the proposal is designed to address new ways of contracting outsourcing projects.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRANDA, Ondřej. \textit{Analýza zadavatelů projektů pro outsourcing služeb call centra Teleperformace v České republice a návrh metodiky pro odhad základních parametrů trhu}. Online. Bakalárska práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/1vvyw6/.
Jak správně citovat práci
Branda, Ondřej. Analýza zadavatelů projektů pro outsourcing služeb call centra Teleperformace v České republice a návrh metodiky pro odhad základních parametrů trhu. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / odbor:
Transport Technology and Communications / Management, Marketing and Logistics in Communications
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení možnosti využití mobilního a internetového marketingu v rámci call centra firmy Lion Teleperformance
Jiří Synek -
Posouzení efektivnosti řízení telemarketingového projektu v rámci call centra firmy Teleperformance
Kristýna Kroupová -
Návrh statistického hodnocení telemarketingových projektů v rámci call centra firmy Teleperformance
Vítězslava Podařilová -
Posouzení práce s klientskými daty v call centru Teleperformance z bezpečnostního hlediska
Antonín Spěvák -
Návrh efektivního způsobu motivace zaměstnanců ve firmě Lion Teleperformance
Tereza Šubová -
Outsourcing ve veřejné správě - porovnání nákladové výhodnosti zajištění veřejné služby pomocí outsourcingu a in house
Vladimíra Hubová -
Intrakoncernový outsourcing finančného účtovníctva do centier zdieľaných služieb
Markéta Gáborová -
Outsourcing technické podpory pro vybraný podnik
Dalibor Zelík