Denisa Vaňková

Diplomová práce

Marketingová strategie turistické destinace v Plzeňském kraji

Marketing strategy of a tourist destination in the Pilsen region
Anotace:
Marketingová strategie je jedním z velmi důležitých nástrojů, který turistické destinaci pomáhá budovat konkurenceschopnost a co nejlépe využít potenciál z hlediska turistické nabídky. Zároveň má také výrazný dopad na návštěvnost dané oblasti. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro destinaci nacházející se na území Plzeňského kraje. Jedná se o turistickou oblast Český les zahrnující …více
Abstract:
Marketing strategy is one of the very important tools that helps a tourist destination to build competitiveness and make the best use of the potential in terms of tourist offer. At the same time, it also has a significant impact on the attendance of the given area. The aim of the thesis is to propose a marketing strategy for a destination located in the Pilsen region. It is a tourist area Český les …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2024
  • Vedoucí: Petr Janeček
  • Oponent: Petr Štumpf

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91479